CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 13, 2008

AKU BENCI!!!

Aku benci, Ketika melihat wanita dan lelaki
Tidak menutup aurat... Tapi semakin aku benci
Jika aku sendiri yg x menutup aurat walaupun sedikit
Seperti aku juga sama dgn mereka yg x menutup aurat
Aku benci, Ketika melihat wanita dan lelaki saling mencintai
Berpegang tangan dan berjanji temu tanpa segan silu
Adakah mereka lupa pada dosa??!!
Tapi semakin aku benci jika aku tidak menundukkan pdgn
Sesama ajnabi... Leka melihat sdgkn Allah sentiasa melihatku
Aku benci, Ketika aku melihat org lain tidak solat
Tetapi aku makin benci jika aku melewatkan solat
Betapa bencinya aku kerana membuatkan Allah murka
Maafkan daku Ya Allah!!
Aku benci, Ketika aku melihat org bertaubat tp masih melakukan kslhn yg sama
Tapi aku juga berbuat yg sama, Makin ku benci diriku,
Byk kesalahan yg tlh ku buat
Betapa diriku tidak sempurna!!!
Aku perlu ubah diriku utk jadi org Islam yg terbaik utk kekasihku,
ALLAH!!

2 comments:

Anonymous said...

asslamualaikum..untuk yusra..honey kan cakap walaupon jasad berjauhan..tapi hati tetap bersama kerana ukhuwah ini terjalin kerana ALLAH..kita bertemu kerana ALLAH n kiter berpisah pon kerana ALLAH..semua itu indah atas dasar cinta ALLAH..peribadi yg soleh akan merasakan ia satu dugaan hidup..walaupon berat untuk menerima tapi ALLAH tetap bersama..ukhuwah yg terjalin kerana ALLAH x akan gentar menghadapi ujian yg diberrikan BERSAMA-SAMA...k ah..semoga korang kuat dalam menghadapiperpisahan ngan honey....ana doakan..

Anonymous said...

Bncilah drimu sll.Supaye kamu akan biase dibenci